2009-01-22 @ 21:52:51
Idag tänkte jag att jag bara skulle skriva ett helt "vanligt" inlägg om dagen.. Men det blir rätt kort för dagen har inte varit så speciellt, skolan, finska stöd, plugga finska/surfa the net o prata me Natta o planera helgen med Anso. Jag o Anso ska på krog på lördag, de ska bli kul kul, var vi förfestar är ännu oklart, men va skulle inte det lösa sig! Fanken jag längtar! :)

Många har frågat hur jag och Natta började känna varandra, så nu kommer storyn så inte folk behöver fråga och undra mer! Vi var kring 10 och var med på internet siten bananaisland, där råkade Natta (tror jag) skicka ett meddelande att hon gick i samma klass som min kusin, sen började vi prata där och det kändes som vi redan var mycket bra vänner. Men några månader senare ordnades det en idrottstävling i Botniahallen (vilket är en sporthall för de som inte vet) och vi var båda påväg dit, då bestämde vi oss för att vi skulle ta och träffas där, vilket vi gjorde.

Efter det ville vi träffas igen och "leka", så Natta kom till mig och vi "lekte" och skrattade, käkade nybakade bullar och hade skoj skoj! Och efter det har vi bara blivit allt närmare vänner och hon är nog en av de mycket få människor jag kan berätta ALLA detaljer för, för hon dömer mig inte, hon säger vad hon tycker är fel och jag kanske ska tänka på till nästa gång. Hon vet vad ja vill höra fast jag inte kanske blir glad av nyheten.

Hon e helt enkelt en sådan där person denna värld har allt för få av! Natalie Mattus e som typ bäst! Om ni inte är avundsjuka på mig som känner henne o har henne som bästa vän, så då borde ni vara för ni har nog inte något lika fint som jag har! En riktigt vän!!


Puss på dig Natta! (och er alla andra också)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0