2009-01-25 @ 21:40:38
Oj jag har haft en så otroligt roligt helg, om man bortser från fredagen, då min pupu dog.
Men lördagen va så otroligt rolig! Dagen började med en morgon ritt, sedan rusa fort hem och iväg för att öva till häämessut, sen skynda vidare till Alko och sedan hem o fixa mig för en kväll ute..

Det hände så otroligt mycke under hela kvällen att ingen skulle orka läsa så jag slutar bara med att det var en toppen kväll :D

TACK alla underbara människor för att ni fick mitt humör på topp o höll det där också!

Va på Bio idag på den omtalad Twilight, så jävla bra! Jag blev helt dökär i skådisen MJAUU


puss o kram

Så här såg jag ut på lördagen på krogrundan,
men ännu svarta högklackade skor till (pumps)


Kommentarer
Postat av: E

ahhh hot silhuett här! o skit snyggt halsband ;) vilka skor hade du? o ja e så lessen fö Fille <3 RIP. kan vi prata i telefon snart? ja ringer dej så fort ja ha köpt mer pengar att ringa för. XXX

2009-01-26 @ 13:39:46
Postat av: Annu

haha I know, I'm hottish! HAde ett par svart högklackade pumps :)

jo jag e o ledsen för Fille :'(



Jo jag har massor att berätta, tänkte ringa dig så fort jag fått ny saldo (dvs 28.1) :) e FÖÖR länge sedan nu vi talades vid!



puss på dig! <3

2009-01-26 @ 18:28:09
URL: http://theannu.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha ja nå att han e het, ja tror varenda tjej som gick ut ur den biosalongen är totalt nere i honom ;)! Ja sko kunna äta upp honom ;)

2009-01-26 @ 21:11:52
Postat av: satu

oj, glömde skriva att de va av mig så de va av mig :D

2009-01-26 @ 21:13:51
URL: http://satu.blogg.se/
Postat av: Annu

seriöst jag ville bara äta upp honom!! han skulle bra få suga lite blod av mig, om de skulle vara enda sättet att få honom ;)

2009-01-26 @ 21:20:14
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0