2009-01-18 @ 17:16:58
Okej, nu har även jag fallit för grupptrycket o skapat en blogg var andra kan följa med mina tankar funderingar o se vad jag gör. Men jag måste erkänna jag varit ganska emot, eller emot är väl fel ord, men itne varit så positiv mot just att blogga, så får se hur länge jag kommer att blogga nu då! HAH

Well, well, jag har då i torsdas fyllt 18, så har varit på krogen både fredag och lördag, träffa massa trevligt folk bekanta o vänner.. På tal om vänner tycker jag det känns för jävligt på den punkten.. Jag menar att folk som varit bästa vänner bara glider isär. Jag vet det är en del av livets gång, men det är ju så ledsamt. Om vi döper denna person till X i detta fall så kan jag förklara min situation. X o jag var otroligt tight ett par år sedan, men PANG för ca. 1.5 år sedan började X o jag glida isär o nu kanske vi bara hälsar på varandra o drar lite "small talk". Jag tycker det är så himla synd, men det är ju en del av livet!

Men nu till ngt roligare, jag ska delta i en Bröllopsmässa, så i morgon ska jag till frisören o testa håruppsätningar och få håret färgat, det ska bli skoj! Va o övade igår igen också, gick först helt åt skogen, men mot slute började alla ta sig i kragen o vi fixade det. Jag bara älskar att göra sånt, att få dendär adrenalin kicken att "nu fan gäller det", att känna hur hjärtat dunkar så hårt att man tror de ska hoppa ur en, att man kikar lite försiktigt hur mycket folk som är där o vill kika. Man tittar lite på de andra modellerna o de är lika nervösa eller så försöker de samla sig o ser helt lugna ut. Den bästa delen är såklart när man kommer fram på scenen, man kan koreografin, man vet låten, man vet man ser snygg ut o bara går o gör sin grej! Bytena är också härliga, stressiga om fan men så otroligt roliga. Mina händer darrar alltid vid första bytet så jag kan nästan inte byta kläder, men efter varje byte går det smidigare o jag darrar inte lika mycket längre.Haha jag minns min första show, då viste jag inte hur snabbt allt skulle gå, så då visade jag lite boobs.. HAHA det var pinsamt men nu är det bara så jävla humår!

Min syrra som kommit hit för att fira mig i helgen åkte tillbaka idag, de va tråkigt, för jag er henne inte före påsk.. *snyft* Men vi lär ju tala i telefon och på Facebook.com länge leve det!

Annars är allt bra lite bakis e jag idag, men det har jag all rätt att vara, inte varje dag man fyller 18 år.

take care!
puss


Här kmr ngr bilder från fredagen och lördagen 16.01 & 17.01




Jag och min stora syster Ina
(flinet vi har e ett smile som blev känt 2006 det sk julen 2006-flinet)



Jag o min andra syster Annika


Pate, Mikko, jag o Tomi på krogen


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj, hur ha du färgat håret?(:

2009-01-19 @ 18:15:22
Postat av: Annu

Jag går till en salongen i stan, heter Artistica o frissan Eva. Så hon har fixat mitt hår de senaste 4, 5 åren. :)

2009-01-19 @ 19:13:59
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0