2009-01-23 @ 19:26:33
Jag skriver inte mycket denna gång, orsaken är den att min älskade Fille dog idag. Saken var den att jag skulle fara och städa till honom och när jag kom ner så låg han bara, så jag gick fram o rörde vid honom lite, så steg han upp o skulle komma fram till mig men kunde inte stöde på sina högra ben så han föll ihop o bara grymtade, så då förstod jag han inte skulle leva länge till..

Satt med honom i ca 2 h i famnen, o 18:53 tog den underbaraste lilla krabaten sitt sista andetag och lämnade mig på denna jord kvar.

Han föddes 12 April 2003 i Vasa Djurcentrum, och kom hem till oss i andra veckan i Juni 2003, sen dess har han hunnit träffa på både hunden Ronja som han blev bästa vän med, sedan träffade han också katten Emil, som blev hans KK om man ser det på det sättet, och nu till sist träffade han Elvis, men de hann inte lära känna varandra då Elvis är så valpig ännu. Men Fille var i allafall den bästa och snällaste kanin man kan tänka sig, han bet aldrig o va så go.. Den lilla krabaten har lämnat ett STORT tomrum efter sig!

Här kmr ngr få bilder från tiden med Fille..

Fille på äventyr i mitt rum


Fille o hans KK Emil.


Fille och jag för många år sedan


Vila i frid älskade vän <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0