2009-02-15 @ 15:01:23
Jaa-a var ska jag börja? Nå jaa jag kan börja så hår, jag tog den svarta klänningen i fredas, bara att jag sydde om den för jag avskydde ballongdelen.. Sen blev jag hämtad o förd av Pate (snällis) till Skatila var vår ÄD-eftefest var. Men jag kom dit tidigare och skulle hjälpa till med att fixa det sista, men allt var färdigt trots att jag kom nästan 2 h i förväg, alla hade varit så flitiga o duktiga där! Man kan väl säga så här att själva festen var en sådan man kommer att minnas LÄNGE!! haha

Sen igår var det ju alla <3 dag, den firade jag med en urjobbig tidig väckning, och sedan bar det av till Kokkola. Kom dit en halv 10 tiden och jag hade sovit hela vägen dit. Sen sov jag lite där också hos mormor, käkade paj, tårta, bulla, drack jaffa o massa annat. Sen var jag en snabbis till Halonen (butik) där o kikade på kläder, de hade jeans för 4 euro, men för min widescreen o långa ben fanns det inga byxor i den prisklassen, synd! Sen åkte vi väl hem en 4 tiden, och jag sov hela vägen igen. Efter Kokkola resan var det bara att snabbt fixa sig o sedan iväg på Vörå Revy, som annars var svin bra!! SE DEN!! Efter den åkte vi o käka till Citi-grillen o käka Superhamburgare *mums*.. var efter vi sedan åkte hem och jag hoppa i säng o jag börja sova.

Idag Vaknade jag 13 timmar senare väl utvilad o började städa huset, för idag, elle rättare sagt om minde än 1 h så ska jag vara på flygfältet och ta emot Spanjorskan som kommer hit o ska bo hos oss till Torsdag. Det ska bli skoj, hoppas hon e en pratglad prick o ingen tystmus..

En annan bra grej med dagen är att jg fick veta Andreas o Lasse också ska till samma ställe som mig nu under sporlovet, så jag har krogvänner där då! Så jag tror min semester nästa vecka kommer bli toppen! Speciellt kvällarna..

Men nu ska jag ta o börja gå o fixa mig lite så jag inte skrämmer spanjorskan som kommer hit genom att se ut som jag gör just nu *fniss*..

Ha de bra.. Puss o kram

Såhär såg klänningen ut då jag sytt om den.. (igen)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0