2009-02-11 @ 17:20:59
Idag ska jag ta en sådan där dag då jag inte gör något alls! Länge sedan jag hade en sådan dag! Var meningen jag skulle farit på stan med en kär vän idag, men tack vare en liten jävlig incident så blev de nada av det :( Hoppas det kommer fler gånger!

Mitt humör har åkt berg-o-dal-bana idag. Var ur glad o galen på morgonen, men sen efter en ca 2 tiden blev jag lite nere, men  så är det! Nu sitter jag o funderar över vad jag ska ha för kläder på fredag, så vad tycker ni jag skall ha på mig, står mella dessa 5 alternativ här nedanför!

 


Men nu sötnosar ska jag fa o skriva lite medlemsbrev som ska ut i morn! :)
puss o kram!

Kommentarer
Postat av: janie

nummer 4 :D fast alla sir skitfina ut på dej! :D

2009-02-11 @ 17:46:28
URL: http://yae.blogg.se/
Postat av: Annu

Naaw va snäll du e!! :)

Grejen med 4:an e att då jag sydde den moka jag lite med "ballong" delen, så den ser lite "svamp"-aktig framifrån! :S

2009-02-11 @ 17:56:27
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0