2009-02-01 @ 21:16:29
Så var bröllopsmässan avklarad! Känner mig helt mör i benen, i alla fall i trampdynorna! Men skoj, det har jag haft. Vi hade bara 3 shower, men de blev ändå lite bråttom där emellan, så min "lunch" blev en smörgås idag. Hade en klänning som var brun, sätter upp lite bilder här nere, o var par med Kajsa.. oj oj våra "danser" till låten vi gick till kmr jag nog inte glömma i första taget.. heh

Vi hade en "egen" fotograf berättade frisören som fixa oss, så han kom o tog foto på oss om vart annat, så ska bli kul att se de bilderna då vi får dem, men nu ska jag ta o ladda upp de som Pappa o Satu tog till mig!

Ida o Satu made my day när jag såg dem i publiken!! Så stora bamsekramar o pussar på er 2!!

Men det ska jag skriva ännu, jag har blåmärken i hårbottnen efter håruppsättningen jag hade.. Men ska man vara fin får man lida pin brukar de ju säga! :)

puss o hej!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0