2009-12-12 @ 10:47:50
har nu i närmare 1 h försökt tvinga i mig en piltti. Känner mig som ett anorexibarn vid matbordet, men känslan av maten går inte ner, man ger komando till halsen "SVÄLJ", men den sväljer inte, o sväljer den kommer de någon minut senare o ger krampliknande känsla i halsen. HEMSKT! Sen får man medlidsamma blickar från föräldrarna som sitter på varsin sida om en, och en av hundarna som turas om att sitta med mig. Märkligt hur de ser man e sjuk, Elvis spec ser man vet jag är sjuk.

Sen såg jag det är lite snö på marken, när har det hunnit snöa? Har jag missat det helt och hållet då jag legat inne o tyckt synd om mig?

Så berätta nu, var julsitzen någo rolig? :)


XoXo
Annu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0