2009-12-16 @ 13:01:59
Det känns som jag sprungit marathon eller något. Är så less ännu av att jag inte hann vara ute med mina goa vänner i helgen, men är man sjuk o på sjukhus är man..

Pratade annars med mamma idag, så lär bli en nykter annandag (25.12) För jag får nämligen inte dricka alls alkohol, eftersom mononucleos höjer levervärdena. Inte är det själva drickande jag srörjer i sig. Men man kommer ju alltid i stämning av det. Är less på att behöva fara på krog nykter, då ser man ju på riktigt hur jävla äckliga alla är där, fyllon! haha

Tänkte jag skulle i min tråkighet prova lite frisyrer jag kan ha på julen. Sen är jag väl så trött efter det att jag går och sover igen.. Är trött helatiden i kropp och huvud.



XoXo

Annu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0