2009-12-03 @ 20:43:19
Det är nog något jag vill ha i massor! Tycker jag inte har några alls, blir så frustrerad. Såg ett par som var så otroligt snygga med ca 7cm klack, och gick över knäna idag på Bianco. Men såklart fanns de inte min storlek kvar i svart, men prövade de gråa, o de var HOT-ISH!!

Nå tror ni inte jag har en så jävla snäll polare då sm pricken över i-et, som skickar en internetsida till mig var det finns MASSOR me snygga skor som jag vill ha. Så jag har lite svårt att hålla fingrarna i styr nu, vill så klicka hem dem!!!


Dessa har ju då ingen klack, men kolla hur fräna de är upptill!!! MJAAA-AAU!




Dessa var det hellet inget fel på!



AAAH vill ha hem alla 3!!!




För att inte tala om dessa hetingar!!




Nu ska jag gå o sörja att jag måste spara pengar, + att jag skall gå och sova. Är helt slut efter att ha ridit 2 hästar och ridit tot lite över 2 h isträck!



XoXo
Annu

Kommentarer
Postat av: Lena

hihihiiiii :D

2009-12-04 @ 09:53:31
Postat av: Sabina

Annu kan du snälla berätta var jag hittar sko-sidan? (A) är i desperat behov av vinterskor och skulle bli lyckligast någonsin! om jag hittade ett par :)

2009-12-04 @ 19:33:28
Postat av: Annu

jag tillägnade ett inlägg till din fråga :)

Hoppas det hjälpte!?



Kram

2009-12-04 @ 23:41:56
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0