2009-12-13 @ 09:20:55
Natten har varit värsta på LÄNGE! Inte många timmars sömna alls. Har vridit och vänt mig, velat skrika ut smärtan om det inte vore för halsen som grö att jag inte får ur mig nå ljud!! Fast morgonen har varit värst, då kunde jag inte hålla tårarna tillbaka, satt o grät mot mammas axel, och vi konstaterade att efter jag tvingat i mig värkmedicinen och duschat åker vi till sjukhuset. där får de avgöra om jag lämnar där, får näring och smärtstillande via dropp, eller om jag måste fortsätta såhär här hemma..

Hatar sjukhus som många vet, så om jag smått hoppas på att lämna dit (för att få bort smärtan), DÅ vet många jag inte mår bra alls.. Så vi får se hur detta slutar, ska gå o duscha nu o sen kör väl mamma iväg mig till sjukhuset..

Jag saknar verkligen Thomas o mina fina vänner, ni vet inte hur mycket era "krya på dig" mess värmer..


XoXo
Annu

Kommentarer
Postat av: Michaela

Krya på dig, hoppas du får komma hem snart <3

2009-12-14 @ 11:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0