2009-12-27 @ 00:52:49
Har nu packat klart inför resan, bara småsaker som ska kollas i morn, sen åker mamma och pappa iväg 1 dag före oss andra, och tar med min STORA kappsäck! Själv tar jag med till båten bara en liten väska, så rymms vi säkert alla in i bilen, haha!

Antar jag inte kommer blogga mycket nu på 1 vecka, så tänkte passa på att sumera mitt år.


SAMMANFATTNING AV ÅR 2009


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Jo, jag blev riktigt kär, jag var brudtärna, jag jobbade precis hela sommaren och lite till m.m

2. Höll du några av dina nyårslöften?

gjorde inga löften, håller dem ändå aldrig!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

yepp, eller barndomsvän, är väl mera bekanta idag bara..

4. Dog någon som stod dig nära?

ja.. vila i frid älskade Emilia

5. Vilka länder besökte du?

Sverige, Spanien, Polen

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?

vill inte känna samma press och stress

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
6.10.2009

8. Vad var din största framgång 2009?

Jag vågade gå min egen väg.. :)

9. Största misstaget?

Shoppade allt för mycket på nelly.com

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

yepp, flunssor och sånt + mononucleos som jag aldrig vill uppleva det igen!!

11. Bästa köpet?

Min pojkvän.. haha! nånä

12. Vad spenderade du mest pengar på?

Kläder, skor och krogbesök

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Thomas

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?

Lady Gaga - Bad romance, Black Eyed Peas - I gotta feeling, Brittans - 3, David Guetta - When Love Takes Over, Britney Spears - Womanizer, David Guetta - Sexy Bitch m.fl.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Hade väldigt blandade känslor detta år. Hela året har varit en berg-och-dal-bana, så är svårt att säga

16. Vad önskar du att du gjort mer?

tagit det lugnt

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

stressat som en tok

18. Hur tillbringade du julen?

med min fina familj i 2 omgångar

19. Blev du kär i år?

ooh jaa, blev rätt många stunder med extra bultande hjärta.. Fast bara 1 gång jag blev kär.. många gånger förtjust

20. Hur många one night stands?

baby, I'm not that kind of girl.. Andra gör sånt, inte jag, stolt över det! :)

21. Favoritprogram på TV?

Gossip Girl

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?

hatar ingen, men tycker mindre om vissa personer, jaa..

23. Bästa boken du läste i år?

ta livet av mig, mamma!

24. Största musikaliska upptäckten?

David Guetta, Lady Gaga, Snow Patrol m.fl

25. Något du önskade dig och fick?

En underbar pojkvän jag inte vill vara utan..

26. Något du önskade dig men inte fick?
en bredare säng, värmespolar, ny plattång, manikyr "verktyg" m.m.. :(

27. Årets bästa film?

oj va svårt! hmm, kanske the curious case of benjamin button

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?

jag sprang till alko med mia på matrasten och köpte en breezer. Firade med tårta och familjen på kvällen

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Emilia skulle fortfarande finnas bland oss!

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?

Bekväm

31. Vad fick dig att må bra?

Familj, vänner, ridning, pojkvän

32. Vilken kändis var du mest sugen på?

Han som spelar Michael Scofield i Prison Break är rätt het!

33. Vem saknade du?

Emilia, syster Ina

34. De bästa nya människorna du träffade?

Thomas!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0