2009-12-04 @ 13:15:01

sitter hos min karl nu. Han leker viktig o ringer lite samtal om diverse saker, och jag sitter o surfar nätet.

Har ni sett annars hur otroligt fint väder det varit idag? typ -7 grader, vitt (nästan) på marken. ÄLSKAR vintern, hoppas bara det skulle komma lite snö så jag skulle få åka snowboard igen, blev ju inget förra året, blä! Sen lovade jag T också att försöka lära honom åka snowboard, haha får se hur det går! ;D


Nu ska jag ta o logga in på Facebook o kolla lite mejl. Ha de så gött ikväll, jag ska som sagt fara o mysa med mina goa tjejkompisar. Det är allt för länge sedan!!


bilden är från den kallaste veckan vi hade på hela vintern i år. (februari) HELT UNDERBAR



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0