2009-12-07 @ 20:07:24
Idag har det inte heller blivit mycket tid på datorn. Kom just hem från att förs ha gått ut och gått med Elvis, sen med Chip. Ansu var med som sällskap, det var mysigt! Sitter nu som bäst o käkar rostat rågbrö med goda osten på, så känner mig nyttig ;)

Sitter annars och surfar efter skor till bröllopet. Nej, det är fortfarande inte jag som ska gifta mig, hehe, utan syster Ina. Men ska vara brudtärna tsm med hennes vän Jenny. Så får se nu om vi båda gillar skorna jag valt ut.. ;)



och nej, min mamma lärde mig aldrig att man inte ska leka med maten.. ;)




I morn har musiklinjen sin premiär av sitt slutprojekt, så det ska jag åka o kika på i morn! Ska bli skoj! De är säkert super duktiga, som vanligt! :)

Nu ska jag ta o söka vidare bland skorna på nätet.. :D


XoXo
Annu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0