2009-12-03 @ 15:29:48
Alltså jag såg en ursnygg bild på en kompis idag. Hon var rätt avklädd, men det var på ett så smakfullt sätt, blev super imponerad. Men såklart hade hon fått kommentarer m hon ville vika ut sig eller något liknande. Människor verkar inte veta skillnaden mellan kost och utvik.

Är detta smaklöst?


Har läst Slitz en gång vid Thomas, så själva tidningen innehåller ju nog bra
saker också,  så syftar inte att hela tidningen är porr, inte helt och hållet iaf.

 

 

och detta smakfullt?



Denna perfym är för övrigt underbar, och jag skulle vara ägare till den om jag hade pengar

 

 

Ni kanske antar vilket jag tycker är smakfullt och inte. Och det finns orsak, allt beror på hur man gör sig till då man är naken.. Så jag tycker människor borde tänka mera före de uttalar sig. Jag personligen tycker det inte är något fel med nakenhet! Har dock själv svårt att se mig posera naken för någon, men tycker det inte är fel om andra gör det!



Kan ni svara på det??

 

 

 

XoXo

Annu


Kommentarer
Postat av: Anonym

tror allt beror på vad man själv skulle våga med. Allt beror på personen du frågar! Översta bilden räknar jag som utvik, men ingen av de andra!

2009-12-03 @ 20:56:24
Postat av: Anonym

håller med! naket är vackert, men posen bestämmer så mycket av feelisen.

2009-12-07 @ 20:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0