2009-12-25 @ 13:41:20

 

 

 

 

Sitter med Farmor, Mormor, Mamma och Pappa och äter julmat, eller just nu är det paus, men snart fortsätter vi med sista dukningen. Fy farao vad jag är mätt!!

 

Idag fyller annars Lena, så stort grattis till 23 åringen min!! Många pussar!! Ikväll ska vi ut och festa, och jag tar min favortiklänning på + armbandet och örhängena jag fick av älskling igår, halsbandet passade inte till klänningen, så det får stanna hemma och vila idag.


Men nu ska jag gå o fixa lite hår, vet inte hur jag ska ha det.. Uppsatt eller löst? Ha det löst va? Eller vad tycker ni??


XoXo
Annu

Kommentarer
Postat av: J A N I N A

megasnygg klänning! :)

2009-12-27 @ 15:22:22
URL: http://yae.blogg.se/
Postat av: Anonym

Pöss tibax va :D

2009-12-27 @ 18:04:26
Postat av: Annu

Tack tycker om den också! Söndrade den dock på utekvällen :(

2009-12-27 @ 21:43:15
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0