2009-12-04 @ 16:09:36
Oj jestas, jag skrattar nog ännu åt mig! Skulle åka o handla ingredienser för ikväll och allt annat smått o gott man behöver för kvällen. Så ringer P o bjuder mig till hans studentdimension i morn, så då går jag o tollar omkring i butiken o skrattar o drar en massa skit med honom i tel. vi kan kort säga, alla hörde var i butiken jag befann mig.

Nåja efter att jag frågat ett x-antal ggr av honom om jag har allt, o bett honom räkna upp allt vad man behöver, så då går jag till kassan, o väl i kassan, nå tror ni inte då jag överfört för lite pengar till kontot, så det gick inte att betala. HAHA jag hade satt in så jag ade 22,88 euro på konto, o det jag handlat för var 30,10 el något liknande, så då fick jag stå där som ett fån o börja diskutera med kassatantten vilket som var dyrast som jag skulle plocka bort. HAHA

Hon trodde säkert jag var ur fattig ;) hahaha

XoXo
Annu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0