2009-12-23 @ 15:54:21
Vaknade upp bredvid mannen jag tycker så mycke om, och vi lång länge i sängen o pratade o busade. När vi äntligen stigit upp gjorde jag i ordning frukost medan mr. fixade lite i lägenheten och på sig själv, heh!

Efter någon timme befann vi oss hemma hos mig, och i full gång med att bygga pepparkakshus, det blev super "fint", haha, kul var det iaf! Sötis va så duktig.

Nu väntar jag på att min spagetti ska bli klart, passar på att äta "vanlig" mat nu, för gissar att min mat kommer att bestå av julmat, julmat, julmat, julmat i flera dagar nu efter i morgon.

Jag och Edith ska ikväll också köra iväg och lägga ljus på Emilias grav, det är det minsta man kan göra. Men nu ska jag vidare och fixa käk till mig!!


Mitt o Thomas fina hus, heh




xoxo
Annu


Kommentarer
Postat av: Henrika

jätte fint att gå och lägga ljus på kuulas grav <3

2009-12-23 @ 19:23:28
Postat av: Annu

Det är det minsta man kan göra! :)

2009-12-23 @ 21:25:19
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0