2009-08-23 @ 09:29:56
Tjabbaa!

Sitter nu på jobbet och har gjort det i ca 30 min. Idag är sista dagen på jobbet kan man väl säga, för nästa gång jag sätter min fot här är nästa söndag och då bara 6 timmar. Som jag sag förr, har detta jobb lätt varit bästa sommarjobbet jag haft!

Igår åkte jag och Edith spontant till Jeppis, det var meningen vi skulle fara på juthbacka o kolla men så blev vi hungriga och åkte till Korv Görans, o efter det orkade vi inte åka till Juthbacka heller, så vi åkte hem igen. Haha det va så lätt värt trippen till Korv Görans, jag är fortfarande mätt! Vi skrattade och sjöng för fulla muggar i bilen.

Sen ringde Johnny då vi var påväg hem från Jeppis, så vi plockade upp han o 2 till i Maxmo på vägen hem, sen när vi kippat av dem utanför Ollis åkte vi hem till mig, var L o A sen plockade upp oss vi åkte ut o köra. Efter en stund ringde mr. T o vi åkte o hämtade upp honom från nå 40-års kalas o slängde också honom till krogen.

De va väl kort vad jag gjorde igår. De va faktiskt riktigt roligt, spec resan till Jeppis, har konstaterat det förr och gör det igen, man kan fan inte ha tråkigt med kombinationen Annu + Edith..

Vad har ni för planer för Villavslutningen nu då? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0