2009-08-11 @ 08:50:25
Just nu sitter jag på jobbet och har min sista arbetsdag innan skolan börjar på torsdag (alltså ledig i morgon). Tycker det är så ledsamt, har helt klart varit roligaste sommarjobbet jag haft, och sommaren har gått så snabbt. Jag som hade tänkt läsa på studenten i sommar? Nej det har jag ju inte hunnit med alls!


Så nu när jag suttit och sörjt (heter det så?) att min sommar försvunnit så kom dDancin' in the moonligt låten från radion, ni vet den som är med i Eva och Adam. Jag hittade inte klippet var den är med, tyvärr. Jag tyckte så om Eva och Adam serien, filmen tror jag inte jag sett (?), men serien, ooh, jag satt alltid bänkad framför tv'n. Jag tyckte då och tycker fortfarande idag att hon som spelar Eva liknar så otroligt min en kompis Jenkki, vet inte vad det är som är likheten men liknar tycker jag helt klart de gör! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0