2009-08-09 @ 18:20:55
Det är väl orden som beskriver gårdagens festande bäst. Vet inte när jag har haft sådär roligt senast. Började dagen med hotellfrukost, sen iväg o föra syster mellan till flyget och vi andra efter det o shoppa. Spenderade nästan 40 min i Zara o hittade MASSOR, men min plånbok var inte så tjock som jag velat, så blev bara 2 plagg från de 12 jag provade :/ (slänger upp några bilder från plaggen jag ville ha men inte hade råd med när jag kmr hem)

Sen efter shoppingen blev det att köra upp tillbaka till Vasa, o när vi kom hem så blev de bara att fixa sig lite, packa väskan och iväg på villafest ala Johnny. Andreas va så snäll o go o körde oss (massor me pussa o kramar till dig), men när vi inte exakt visste var villan fanns, så vi hoppa vi ur bilen och lät Andreas åka iväg hem så han inte skulle missa sin kväll.

Efter MÅÅÅNGA om och men kom J efter oss med "hor-bilen" ,som jag kallar den, så då hitta vi fram till sist. Träffade helt nytt folk, vissa trevliga andra mindre trevliga, heh. Sen efter lite chillas där så blev de Nabben, var fröken Annu fick lära sig dansa dansband, eller njaa kanske inte lärde mig men dansade lite sånt me T-boy. Tror han fick sig ett gott skratt, alla andra som också tittade på, haha!

Efter Nabben for vi tillbaka till Villan i en TRÅÅÅNG bil. Där fortsatte festen. De va en jäkla bra kväll, simma i de varma, smutsiga vattne me T-boy.. fy va man stank efteråt(!!), dansade på biltak, åt grillmat o sånt. Så visdom av denna kväll är "Simma inte i Maxmo-vatten"..

Det var en helt perfekt kväll, i bästaste umgänget! Hoppas de kommer flera sådana här härliga kvällar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0