2009-08-15 @ 13:12:45
12 har du:
Ett förhållande: Nej
En bästa vän: Ja
Dejtat en av dina bästa kompisar: haha, nja kanske inte bästa kompis
Blivit kär vid första ögonkastet: Inte kär men förtjust
Kysst någon och sedan ångrat dig: haha, det har väl alla
Några smycken som kostat över 1000 kr: Inte som jag köpt själv
Några husdjur: 2 hundar
Hamnat på polisstation: Nepp

11 dagens:
Klädsel: Jeans o mysig stickadtröjja
Hår: Bara fönat och ner
Låt: Lady Gaga - Paparazzi
Vill ha: Energi
Sjukaste: Historierna man får höra om gårdagen
Saknad: <3
Köp: Inget ännu, men igår en partydress + Sing Star the 80's
Godis: Inget, försöker undvika godis
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?: Fan jag ser färdig ut, haha

10 första:
Bästa kompis: Oj, första bästisen? Elisa tror jag?
Husdjur: Labradoren Donna
Semester: Sverige, tror jag?
Jobb: Pappas jobb.
Köpta skiva: Spice Girls, dah!
Piercing: Hål i öronen då jag var 8
Peronen som ringde dig: Som ringde mig idag? Simon
Personen som du ringde: Ingen ännu
Personen du sa 'jag älskar dig' till: Säger inte sånt så ofta, för starka ord för att komma ur min mun sådär bara
Filmen du såg: How I met your mother (Fast de e en serie)
Gången du grät: Igår
Måltiden: Första måltiden idag? En jogort?

9 skulle du:
Våga hoppa fallskärm: Om jag nu skulle vara tvungen, har lite höjdskräck
Våga hoppa bungyjump: Kanske, om det inte är för högt ifrån
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: Uuh jaa, älskar tatueringar!
Kalla dig själv lycklig: Oh ja!.
Hellre ta bilden än vara med på den: Både och, men kanske helst med, heh!
Kunna gråta över en kille: Inte gjort det än, men kanske sker någon gång!
Kunna gråta över en tjej: Yepp
Ljuga för någon: Små lögner som alla gör..
Kunna springa 50mil: Int i ett sträck!

8 vad:
Gör du just nu: Pratar med Merja här på sidan om..
Ska du göra imorgon: Jobba, jobba, jobba
Säger du till dig själv när allt känns svårt: Skärp dig lipsill, skinn på näsan o ryck upp dig! I don't care
Har du med dig in på bion: Popcorn o sällskap + limsa
Är det för färg på dina byxor: Svart
Är det för väder hos dig just nu: Mulen o sol
Skulle du göra om du vann på lotto: Bli sjukt happy

7 blandat:
Är du blyg inför det motsatta könet: Bara om jag gillar personen!
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Japp
Vill du ha några tatueringar eller piercingar: Någon tatuering någongång
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: Motsatta, tjejer är så underliga :P

3 val:
Solnedgång eller soluppgång
Sommar eller vinter
Vilken ålder har varit bäst hittils: 18

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0