2009-08-13 @ 15:06:23
Nåjaa, dag 1 av skolåret 2010-2011 har börjat och jag lever ännu. Hade den traditionella samlingen i gymnastiksalen, o info om året, fick läseorndingarna och annan viktig info. Sen gick vi till Vasklot (vi tog bilen för vi var så lata). Va så kul att se alla människor igen, men vissa önskar man ju kunde växa upp o bete sig efter deras ålder o inte som nå småbarn, men men..

Skrattade så när Hoang visade sin assexiga tatuering, synd om honom, skulle själv få panik när jag vaknar o ser jag har en tatuering jag gjort i fyllan. Men de va ju fin stil på texten iaf! ;) hehe

Gick o shoppa lite underkläder för 37 euro efter skolan, riktit fina var de. Men Edith tog imisstag in påsarna till sig från bilen, så jag får de i morgon tillbaka, haha fjolla! Då kan jag ta foto o visa va jag hittat för fint! :)

Nu ska jag ta o sova en suntd, blev inte många timmar sömn inatt, sen ska jag försöka tvinga mig ut o springa en 9 tiden, kommer någon med?



some pix from today


lite ppl (väntar på att mera folk ska komma
till Vasklot så vi får fara hem ngngång)



Jag o sockersöta Ida



- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


ska såklart stå 2009-2010, vet inte hur d kunde fa så fel för mig, haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

:D 2010-2011 ??? e du riktit ut i förtid tu? :D

2009-08-13 @ 16:13:39
Postat av: Annu

haha ojjdå.. måst rätta

2009-08-13 @ 21:26:08
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0