2009-08-17 @ 16:50:16
Hade rätt kort dag i skolan idag som tur.. Men när jag kom hem var jag ändå helt slut, men som tu börjar jag 11 i morgon o slutar havl 3, men efter det har jag frissa så då ska jag färga håre, så får se vad för fuffens Eva (frisören) hittar på.. Klippte gjorde jag för 2 veckor sedan, så blir bara som sagt färgning i morn, vilket jag LÄNGTAR till!

Ikväll ska jag med min fina jobbarkompisar till Amarillo o äta, jag har sparat mig sen skollunchen, såär vrålhungrig, bara 2 h kvar. Klockan 8 ska vi nämligen sitta där o mumsa i oss mat, ska ta kameran med o knäppa lite foton. :)

Nu ska jag ta o göra mig en te-kopp o sen läsa lite, yepp jag SKA läsa, har t.o.m satt på mig mina läsglasögon, haha!

Såhär smart ser jag ut i dem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0