2009-08-12 @ 10:47:49
Idag kan man nästan säga är sista dagen av frihet! För i morgon börjar skolan och då blir det bara svett och tårar som gäller detta år (jag hade missförstått lite med kurser så måste studera 24/7 nu för att få ihop kurser osv).

Well, well, har för ca 1 h sedan kommit hem efter att ha varit till Hotell Astor med Edit och ätit frukost, är helt super mätt så kan knappt röra på mig.

Städa just upp lite papper här hemma (o verkligen lite städade jag, heh). Då hittade jag min dagbok från lågstadiet och en massa vänskaps-häften som vi hade då (=häften flickorna hade sinsemellan och skrev vad man tyckte och tänkte, kunde vara riktigt elaka saker om andra flickor/pojkar i klassen/skolan). Visste inte om jag skulle gråta eller skratta när jag såg dem. Läste iaf första sidan på dagboken men stängden den senare, ville inte riva upp såren som läkt så bra nu. Det var jag då, nu är jag en helt annan människa och även några andra också från den tiden. Men så är det ju hela livet, men ändras o formas av vilka man umgås med, varesig man vill det eller inte.

Okej, jag kan erkänna jag blev lite nerstämd när jag såg häftena och dagboken, speciellt när jag läste första sidan. Jag hade beskrivit känslorna jag kände så jävla bra att de kom helt tillbaka, fy fan säger jag bara! Tur att jag är som jag är idag säger jag bara. :)

Nu ska jag sminka mig lite o sen ska vi iväg o shoppa me mamma, ska bara söka efter GPS:en så vi hittar, haha, för mamma och jag har lika kasst lokalsinne. Önska oss lycka till. Puss på er

Kommentarer
Postat av: Malin

vad kostar det att käka morgonmål på astor?

2009-08-12 @ 22:28:24
Postat av: Annu

de kosta 10 euro.

2009-08-13 @ 14:43:52
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0