2009-08-04 @ 17:11:01
Alltså jag vet inte alls varför alla ska hänga upp sig på så mycke småsaker, jag menar alla gör sina val, varför behöva veta vad andra tycker o tänker om de då? Förstår inte.

Själv brukar jag fråga nog vad andra tycker men gör ändå som jag själv vill. :) That's me, så peeps, sluta bry er vad andra tycker, kör ert race! Gör man fel lär man sig förhoppningsvis till nästa gång (vissa gör iof de aldrig, lär sig av sina misstag alltså)

Sen har jag en fråga till er.. Sen när blev alla desperata? Bara undrar, lev livet för fan o ta int första bästa! Vi tjejer är värd bättre än så! Tycker jag i alla fall..




Jag vet de blivit många youtube-klipp nu de senaste inläggen (bara det), men
jag gillar denna låt, den e sjukt bra, kan inte sitta i still. Sen fastnar den i huvu o.. heh




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0