2009-08-23 @ 16:14:28
Tänk va de finns trevliga män där ute i världen? Fick lära mig idag, att det jag tidigare trott  "första intrycker stämmer alltid" så stämmer inte alls, iallafall inte på denna person! Positivt, positivt, positivt, härligt ha såna vänner också! :)

Om det kommer 2 turister till idag ha vi haft 4 000 turster här i stugan i sommar, så komsi komsi.. Har ännu 2 h kvar av arbetsdagen här. Ska då sen fara hem o byta om o sen ut o springa, för jag har käkat salta nötter o druckit massa limsa, o jag som skulle hålla en strikt diet, haha jojo, vi vet hur mina strikta dieter o sånt fungerar, just de, inte alls!





Längtar till villavslutningen! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

gillar verkligen din design på bloggen. Är själv rätt ny här så undra ifall du skulle vilja hjälpa mig med att designa min blogg? :) Fattar typ noll på denna blogg sida så :p

2009-08-24 @ 20:32:27
Postat av: Sabrina

glömde skriva in min blogg sida :b

2009-08-24 @ 20:33:35
URL: http://sabrriina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0