2009-08-13 @ 22:09:34
Alltså att få komplimanger är super kul, det håller jag med om! Men vissa komplimanger eller vad ska vi kalla de "smörerier", går mig på nerverna o tkr jag bara ger motsatt effekt.. Allt med måtta kan man väl säga.
 
En kommentar jag ständigt får som jag bilr så jävla trött på är, "Hur kan du va singel som är så snygg?", jag menar WTF? Jag skulle ha möjligheterna att ha pojkvän, eller haft om jag skulle velat ha, men jag är inte personen som "slösar" tid på någon om jag inte är intresserad på riktigt! Antar jag är rätt kräsen när det kommer till pojkar också, inte dendär one night stand typen, så fortsätt försöka för kommer inte att fungera, hehe! Dessutom går jag kanske inte o säger till alla när jag vari med någon, eller har på gång med någon kille, så kanske därför också jag får kommentaren, och folk upplever jag har varit singel i all evighet, haha.. :D

Tycker inte ni också det, att vissa komplimanger kan ha motsatt effekt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0