2009-08-11 @ 09:40:49
Alltså det är ju förfärligt! Jag sitter fortfarande och deppar över att sommaren bara försvunnit, jag vet inte vart! Jag kom just precis på att jag inte hunnit spendera helst en hel timme med Natta, vad är det för sätt? Jag känner mig helt ursel, det finns massor med människor jag planerat umgås med i sommar, har ex inte hunnit umgås med någon annan än Kajsa från skolan ex.? Visst har så många kompisar utanför skolan, det är ju sant.. MEN det finns ju fina människor i skolan också.. Men jobbet har tagit mesta tiden och småresor och andra skojigheter, men jag måste väl försvara mig o säga andra inte heller varit så duktiga på kontakten, de läser min blogg o vet vad jag gör = alltså busy, så de ids inte höra av sig o fråga om vis ka hitta på ngt..

Nä men Natta vi måst så hårt hitta på något!! Jag jobbar nu i helgen MEN slutar kl 19 på söndag, så då skulle vi kunna hitta på något på kvällen! VI MÅSTE RINGAS! Det får inte gå till så här, dessutom fyller ju sötisen snart (20 Augusti, känn dig speciell för jag kommer aldrig ihåg födelsedagar)

Vi (=jag) måste skärpa oss(=mig), det får inte gå såhär. Saknar dig sötnos!



Kommentarer
Postat av: simon

sori att ja int hört av mej på ett tag, varit så mycke! Men vi har ju sets i sommar iallafall! ;D

2009-08-11 @ 10:59:08
Postat av: Annu

Nej, nej, syftade inte på dig! Syftade inte på någon speciell heller, utan mera överlag :)

2009-08-11 @ 11:18:59
URL: http://theannu.blogg.se/
Postat av: Natta

hej bruden! :D vi ska absolut hitt på nå på sönda :) ja e öppen fö allt!( i princip.. haha) o 21a o 22a augusti ede krogen som gäller (vasa), men vi får prat mer om de sen :) puss på dej!

2009-08-11 @ 18:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0