2009-08-15 @ 10:13:28
Fick en bild idag av fotografen Jarmo Glader som jag stod modell för här nu kanske förra veckan? Tycker den är rätt cool! Tycker inte ni? :)



Igår spenderade jag hela dagen med Edith. Vi handlade ingredienser och for hem till mig och gjorde pizza, värmde vitlöksbatong, kollade "How I met your mother", va fylle chaffisar och pratade och skrattade en hel del! I den frökens sällskap kan man inte annat än njuta och känna sig lyckligt lottad att få ha en så bra vän faktiskt!

Sitter på jobbet nu, har varit här i över 1 h och inga turister. Slutar "redan" klockan 7 ikväll, så ska försöka få någon med ut då, så om du inte har några planer ikväll kan du ju höra av dig till mig! :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

underbart vacker!

2009-08-15 @ 11:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0