2009-08-18 @ 18:31:23
.. men precis lika kul har jag som brunett. Har med andra ord varit och färgat håret idag. Satt i nästan 3 h i frissastolen o bara njöt när min favorit frissa Eva fixade mitt hår. Vi satte massor med slingor i och även tonade lite resten av håret. Färgen kommer såklart bli ljusare eftersom jag har blond botten, men jag är super nöjd med resultatet!



Är jag inte bara för snygg som brunett också?

Köpte annars ett nitbälte idag + en rosa topp, tycker jag behöver lite mera färger i skåpet och inte bara vitt, svart och grått. Har bara festklänningar i färger så nu kom 1 färg in bland alla dystra fäger haha. Tänkte ha toppen i morgon så kan slänga in en bild på den då! :)


Nu ska jag fara o tvätta bort sminket o sätta på en skön ansiktsmask, so long!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du passar riktigt bra! Super snyggt!

2009-08-19 @ 15:38:54
Postat av: Emilio

Vilken vacker skapelse!

2011-12-06 @ 04:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0