2009-08-02 @ 13:53:29
well, well, som vanligt hade jag riktit sköj igår! :) Träffade bl.a Andreas som jag inte sett på länge, så de va kul att se den fina människan igen! :) Sen blev de ett tag kanske minidrama, men det löste sig! :D Tur va jag inte inblandad, heh.

Nu sitter jag o Merja o pustar ut här på jobbet, vi hade just en rush på turister, vi har redan haft 67 turister o vi har inte haft uppe 6h ännu, kanske det blir nytt turistrekord idag då?

Nu ska jag fortsätta jobba, men tänkte bara slänga in ett inlägg. Ska till skären ikväll o bada bastu, äta grillmat o ta det lugnt, vilket behövs efter 2 dagars festande o jobb båda dagarna..

Jag har å lyx, kommer att få "home delivery" till jobbet, Ansu lovade komma hit med pizza, det kommer att sitta SÅ bra i magen! :)

Ha de gött allihop!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0