2009-04-26 @ 11:24:42
Söndag, krapulatisk dag!


Jaa-a, var ska jag börja? Vår vinkväll igår slutade ju nog inte som vi planerat, men nog som vi anat den skulle sluta.. Vi börja att dricka gott vin vid Lenas o prata o skratta som vi brukar. Sen mitt i allt satt vi o trängdes i ett litet baksäte påväg till krogen. Men de va 25 o 22 åldersgräns på de 2 första klubbarna vi skulle in till, så då fick jag känna mig som en liten bäbiz och bromskloss. Men sen slutade vi vid Royal, var det nog var 20 års åldersgräns men "Lena hoitaa!" o Annu blinkar med ögonen o vips är man inne!

Resten av kvällen tror jag att jag inte delar med mig av, haha! Men jag hade fankens kul!




Ostbricka o vin @ Lenas



Bilden sammanfattar rätt bra kvällen!



Ansu o Lena



Sen blev ju allt lite suddigt o luddigt o jävla roligt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0