2009-04-21 @ 22:28:31
Oj oj oj, nu är det allvar, fick mejl idag om att det är dags att skriva under arbetsavtalet! Hoppas verkligen jag kommer göra ett bra jobb och trivas med mina arbetskamrater o framför allt att jag trivs med själva jobbet, för gör jag det vet jag att jag är asbra att jobba, både med och gällande utförandet av mina uppgifter!!

Fy fasen vad jag känner mig gammal nu, haha!

Håller annars på att fixa en "relaxing CD" till mig. Ska nämligen börja 5 min då jag stiger upp, o 5 min innan jag går o sova lyssna på den samtidigt som jag ska sitta på golvet med benen i kors, armarna på knäna o rak i ryggen o "meditera" eller vad det nu heter. Detta för att få någon lugn stund på dagen, någon stund var jag inte stressar runt som en tok. Det var min kära syster som uppmanade mig att börja med detta, och nu ngr månader senare gör jag faktiskt ngt åt hennes uppmaning! Hoppas det funkar, för jag känner jag behöver energi någonstans ifrån!

Hur gör ni för att få energi? Många timmars sömn tycks inte hjälpa mig längre.. Inte för att jag sover mer än max 7 h i skolveckan helle..

Men nu till mediterandet!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Att träna ger mig energi, och genom träningen får jag också utlopp för mina känslor.. Därför lider jag för tillfället av enorm trötthet och inre stress eftersom träningen fått lida pga av sjukdom och resor, suck.. Men, vad gör man när man vänjer sig vid det lata livet utan träning 5ggr/veckan, och motivationen försvinner..!? suck..

2009-04-21 @ 23:12:09
Postat av: Josefin

:Josefin

2009-04-21 @ 23:14:25
URL: http://fiinoliisa.blogspot.com
Postat av: Annnu

Jo det är sant, men jag tränar i alla fall 2-3 ggr per vecka men de har som för dig fått lida lite på sistone pga av sjukdom o MASSOR med skolarbeten..

2009-04-22 @ 12:38:25
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0