2009-04-21 @ 15:29:46
Efter att ha gått hem från stan igen (jag vet jag är duktig) var det meningen jag skulle ha sovit en stund, men det blev istället en lång varm dusch, samtidigt som jag spelade Your Song på repeat på datorn.

Jag brukar inte alls tro på horoskop fast jag nog läser dem, och efter Lena skickat länk till en intressant sida kunde jag inte motstå att testa de olika funktionerna på den sidan. Så nu har jag gjort ett siffer test, jag är siffran 9, och utlåtandet för siffran 9 lyder:

Livsväg 9, den romantiska filantropen.
Nior kan tyckas ha obegränsade möjligheter. Med sin fördomsfrihet och tolerans går de bra ihop med nästan alla människor, och blir fort omtyckta. Deras saknad av sinne för ekonomi kan dock ge konsekvenser.

Att du har livstalet 9 kan innebära att du har lätt för att känna medlidande och du diskuterar gärna livets stora frågor. Du har nog flertalet vänner, som uppskattar din emotionella och ömsinta sida. Du är en konstnärlig och karismatisk person som tycker mycket om att resa. Din kreativitet och känsla för det vackra kan komma att visa sig om du väljer ett konstnärligt yrke. Naturligtvis passar du bäst på ett jobb där du får arbeta med människor eftersom du har en förmåga att komma de flesta mycket nära.

Ditt heta temperament kan göra dig otålig. Du känner dig ofta splittrad och detta medför att du inte får så mycket gjort. Andra människor kan manipulera dig eftersom du ibland är alltför godtrogen. Se till dina egna behov i första hand.




Jag tycker det stämde rätt bra, eller vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: janie

ja e så vidskepli, ja tror allti på horoskop :D

2009-04-21 @ 16:54:45
URL: http://yae.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nå jag e int de, men denna gång stämde de rätt bra va? :)

2009-04-21 @ 18:00:00
Postat av: Annu

Nå jag e inte det, men denna gång stämde de rätt bra va? ;)

2009-04-21 @ 18:01:19
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0