2009-04-29 @ 11:01:24
Alltså nä-ä, nu blev en toppen-dag till botten-dag. Jag började med att känna mig utvilad o glad när jag steg ur sängen, men så kom jag till skolan och mitt humör for till botten!  Känns som jag inte hinner med något, allt bara lämnar fast jag tycker jag jobbar häcken av mig!!

Om jag ska vara ärlig så börjar jag tror att jag snart är utbränd? Jag är trött helatiden, orkar med ingenting (inte ens det jag tycker är kul), har humörsvängningar som aldrig förr och känner ibland bara för att gråta för ingenting, bara för att lätta på trycket vet ni? Jag vet nog jag inte kan vara utbränd på rktigt, men sådär känns det just nu! Inge vidare alltså! Men jag tänker kämpa in till det sista, för jag ska klara detta själv, hur det ska gå till har jag ingen aning om! Allt känns piss idag, jag behöver verkligen semester!

Hoppas ni har en bättre dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0