2009-04-23 @ 21:41:31
Alltså fanken va trött man blir av att vara med i shower. Visst det är ett av det roligaste jag vet att göra, men då man stressar som en tok med bytena så blir man så trött efter då man slutat stressa!

Dagens båda shower gick huippu bra för mig, för jag varken snubbla, tog fel kläder, kom in fel/sent eller något annat man kan moka på! Blev också så glad när så många kända kom o kika, värmde massvis. Men vad jag förstod så var showen inte så bra marknadsfört, kanske de glömde det när de jobbat så mycket med själva showen haha! Så inästan ngen viste ju om showen idag i Rewellen, haha! Men vi modeller får iallafall lön för gårdagen och dagens shower, så det känns riktigt YES! :)

Var ännu efter showen ut med hundarna, så NU är jag kaputt! Ryggen värker, benen har myror i sig, ögonen hålls nästa inte upp o jag är hungrig!

Kan tyvärr inte slänga hit några foton än, för minnet på datorn är fortfarande fullt så kan inte överföra några bilder, varken från igår eller idag.. Men den som väntar på ngt gott..

Nu ska jag fara o sussa, blir skola i morn o jag håller på att DÖ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0