2009-04-27 @ 20:23:56
.. mitt humör, är bara otroligt slö just nu, för jag släpade mig till löpträningarna idag iallafall, så jag var uper duktig! Vi hade intervallträning idag och löpte i skogen, det va skönt att springa av sig. Sprang rätt perfekt för jag viste jag kunde springa fortare om jag velat, men då skulle ja fått vänta så länge på de andra *skryter*.

Idag har det varit storstädning på oskarsstigen, så nu får jag sova i ett så skönt duntäcke att jag överväger att gå redan nu (halv 10) o sova!

Men kanske inte, nu ska jag ta o ringa min vän jag inte hört av nå idag! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu diggar ja din layout :D .. int att ja int gjort de förr, men nu diggar ja den speciellt mycke ;)

2009-04-27 @ 21:45:06
Postat av: Annu

Tack ska du ha! Jag är som vanligt inte nöjd, men när är jag det iofs? ;)

2009-04-27 @ 22:17:17
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0