2009-04-19 @ 19:12:38
Jag känner mig lyckligt lottad som har så bra vänner som jag har! Vet inte hur många gånger jag ringt dem och blivit tillsagd  vad jag ska göra, fast som tur ringer de väl ungefär lika mycket till mig haha!

Jag har suttit och funderat på val man gör i livet, man gör ju dumma, jaa-a helt idiotiska, och bra val.. Idag gjorde jag ett bra val, vilket jag i längden kommer bli glad av, eller kanske mer lovat hålla en viss linje framöver.

Idag gjorde även en så go människa mig så varm o gla, att jag bara vill bara stanna i denna känsla o tidpunkt!

Nä nu ska jag faktiskt försöka läsa på prov, har inte börjat än, min power nap tidigare idag blev ngr timmar haha!

Klapp på era fina röövar!



Jag har blivit kovis, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0