2009-04-14 @ 12:12:09
Tisdag

Jag säger då bara OH MY GOD!! Denna värld har ju blivit helt beroende av att luska reda på fakta om varandra via internet! haha, rätt komiskt faktiskt! Har folk glömt bort att man kan fråga o luska reda på den vägen, lite sött mpste jag medge! ;)

Nojoo, men idag blev jag så skrattig när jag stod och väntade på bussen, samtidigt som jag pratade i telefonen o försökte att  vara allvarlig, nå såklart kommer en LIIIIITEN LIIITEN hund förbi, jag blev så paff att jag inte klarade av att fortsätta samtalet! haha. Jag har ALDRIG sett en så liten hund, den var för tusan mindre än min fot! HAHA kallas de helst hund då? Den va ju mindre än syrrans katt.. Jestas, har då aldrig sett en så liten hund, skulle den bo hos mig skulle den inte ha långt liv tror jag. Jag menar inte på det sättet att jag skulle ta livet av den med flit, men jag skulle ju inte se den, o säkert stänga in den ngnstans, eller ta fel med en toffla o stoppa den i tvättmaskinen i misstag, eller stiga på den el ngt! haha.. Jo jag är  ironisk, men kom igen, den va PYTTE liten!

Men nu ringer telefonen så ska ta det!

PÖSS hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0