2009-04-06 @ 21:39:04
Måndag

Jestas vad denna måndag varit LÅNG! Men det betyder inte att den var dålig.. Satt uppe halva natten tack vare en läcker typ, heh.. Så blev med andra ord inte många timmars sömn, så i skolan var jag kanske inte den piggaste haha!

Efter skolan va jag med Lena snabbt till Gina Tricot o sen till mua o käka massa god spagetti. *slurp* Sen hoppa jag snabbt iväg till rumme böt om och hoppa vidare iväg till Lenas bil, så bar det av till Voitby för att Lena skulle byta om. Efter det iväg till Vörå var min löpskola skulle ha "timme" o Lena åt annat håll..

Löpskolan var så bra idag, kände mig asbra, vi ökade idag så vi sprang 25 min i sträck så ca 5 km sprang vi idag. Vi ökar hela tiden så kmr va i topp kondition till sommaren bara jag hålls frisk! :) Efter löpskolan for jag till Edith o käka massa milkshake o kolla Gossip Girl.

I morgon blir de skola, stan me Eidth (?) sen iväg, o sen på ridlektion. Jo tack jag vet, inte suttit på en häst på många många år känns det som, så får se om jag hålls kvar HAHA! Efter det ska väl jag o Edith ha coctailkväll vid mig, eller så far vi ut?

Men nu kanske jag borde städa rummet? Victor skratta när han kom in i rummet då det ser ut som ett bombnedslag här, haha..

Klapp o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0