2009-04-03 @ 23:20:59
Fredag natt

Åkte då till TRENDY till kl. 16 sen kl. 19:15 kom jag därifrån sminkad som en från indien och långt ljuvligt hår (löshår dock). Vi gick till Karisma för att skåla i champagne o sen vidare till Amarillo och sen upp till Sky var showen sen ägde rum..

Sen var det då att varat med i Karisma showen på Sky. Det var så jäkla roligt, vet inte när jag njutit så mycket förr som då jag gick där ensam på "catwalken". Blev så glad för alla komplimanger som gavs efter så jag tackar ännu här för dem, ni är guld värda ni som kom o kika, MASSOR med pussar till er alla!!

Säger inte mera om showen för är så happy nu så det kan låta som skryt..

Måste skriva här så det kommer fram bara, att jag såg nog er Samira o Erika, men måsta snabbt tala med ngr typer så hann inte komma fram o prata! Men hoppas ni gillade showen! :)

Sätter in ngr bilder från showen innan jag ska gå o sova så jag orkar med showerna i morn!














Nati kramar till alla!


Kommentarer
Postat av: samira

Hehe joo jag såg dej också och du var jätte bra och kläderna satt snyggt på dej ;) tråkigt jo att vi inte hann tala men sött av dej att nämna det i bloggen :)

2009-04-04 @ 12:51:52
URL: http://ssamiras.blogg.se/
Postat av: Annu

Tack tack, det var riktigt roligt!

Jo men det kändes så bitchigt att inte komma fram o hälsa på er så ville reda ut de! haha ;)

2009-04-04 @ 14:45:36
URL: http://theannu.blogg.se/
Postat av: erica

hah jo nej gud de e no lungt, int va vi där nå länge ens :) men du va jätte dukti o de va faktist en jätte bra show, ja storgilla indiska tema ;)

2009-04-05 @ 19:37:19
Postat av: Annu

men ville bara få de på klart! ^^,

Men tack tack!! :D

2009-04-05 @ 20:40:27
URL: http://theannu.blogg.se/
Postat av: anna

anna va nog också där med samira o erica !!!!! hahahah, ja älskade showen !

2009-04-06 @ 16:46:14
Postat av: Annu

aah, nå jag såg dig inte där tror jag? :) Skoj du gilla den!!

2009-04-06 @ 21:33:20
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0