2009-04-01 @ 17:13:13
Onsdag

Halleluja, idag har det varit en toppen dag! Vaknade upp med solen gassande utanför en 9-tiden, gick till köket o tog alla mediciner o gick o la mig igen.. Vaknade sen 11-tiden och då vaknade också Edith, hon hade sovit över o vi båda sov gott efter bastande o våffelkalaset haha!

Vi käka frukost o kikade på söderresor inför kommande år, för de som inte vet så planerar vi en resa till Grekland i maj nästa år före studenten, alltså själva festen! Så kikade lite priser så vi vet vad vi ska spara ihop osv. GAH vad jag längtar, vem kan ha roligare än vi 2 blondiner i värme, barer o bland killar?!

Sen åkte vi hur som helst en halv 3-tiden till stan för jag skulle prova mera kläder inför showen i Rewellen. Prövade från  Marimekko o Rock Jet idag. Om vi säger såhär, klänningen från Marimekko är rätt söt, men bältet i midjan får mina bröst att se ut som meloner, och det ironiska med det hela är att klänningen har massor med meloner som mönster HAHA! Men till min besvikelse fick jag inte några galna kläder från Rock Jet, utan för att komma därifrån rätt "normala", men Kajsa fick en rätt fräck klänning haha, den skulle jag vilja ha i showen!

Var annars till Urban A* idag, de har allt -50% så passade på att shoppa lite fashion tejp, det är så dunder bra. Sen köpte jag en liten spar"gris" var det står "I'm saving up to be a millionaire!", tycker den var rätt passande för mig. Men när jag kikade i min "sparbörs" idag så såg jag att jag sparat ihop över 40 euro, damn jag e duktig!!

Så det lär bli utgång på lördag, men i nyktert tillstånd för min del, får inte dricka alkohol med den nya medicinen.. Men en så jävla tur för mig då att jag an ha roligt utan! :D

Klapp på baken!


Fashion tejp, min räddning!
Rekommenderar varmt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0